2012. december 1., szombat

December napjai

Tegnap sikerült befejeznem a decemberi album borítóját.Idén is elkezdem és igyekszem be is fejezni :) .Bár rengeteget tépelődtem, hogy belevágjak vagy inkább ne.Nagyon sok készlet tetszett az idén, de összeszorítottam a fogam és azt mondtam nem :) Mivel  kevés időm van ezért könnyen elkészíthetőben gondolkodtam.Annette blogján bukkantam rá a tökéletes albumra.Nagyon tetszik ez a fajta megoldás, egyszerű, gyors, de mégis olyan scrapbookos :) Így csak egy csomag Moleskine kockás füzetcsomagot kellett vennem ez az album alap.Papírok, washi tape, pecsét pedig van a díszítéshez.
Helló December :)




6 megjegyzés:

Szilvi írta...

Szuper lett! Hogy készült az elején az a körös, csillámos, pelyhes rész? Silhouette vellumból és csillám rá? :)

Izzie írta...

Köszi Szilvi!A csillámos rész silhouettte kétoldalas ragasztóból készült.Kivágtam silhouette vágógéppel a mintát, ráragasztottam a borítóra és csillámot szórtam rá.Nagyon tetszik ez a kétoldalas ragasztó, de sajnos csak egy ívem volt, majd be kell ilyet szereznem. :)

Tímea Bíró írta...

Szuper album lesz Izzie!már most is szééép!

Janka írta...

Állati jó lett! Nagyon ötletes már a borító is. Kiváncsi vagyok, milyen lesz a belseje :)

Rika írta...

Nekem is nagyon tetszik. Jó ötlet a Moleskine füzet!

Nine írta...

Awesome !