2011. október 10., hétfő

Ősz - Kirándulás mini album kit

Legújabb készletünknek a Kirándulás nevet adtuk.Színekben és összeállításban remek őszi album készíthető belőle.
Varga Judit barátnőm készítette az inspirációs oldalakat.Ez az első scrapbookos alkotása.A kithez szintén ő válogatta a hozzávalókat valamint a mini biciklis pecsét grafikáját is ő készítette.
A készlet megrendelhető Judittól   judit_vrg kukac yahoo.com és hamarosan a Meska boltomba is felkerül, a készlet ára 3200 Ft .


























A készlet tartalma:
-10 db 10x15cm-es kétoldalas scrapbook (IloweScrap) karton
-3 db 10x15cm-es egyoldalas scrapbook (IloweScrap) karton
-1 db 10x15 cm-es félfamentes rajzlap
-1 db 10x15 cm-es pausz
-4 db (különböző színű) 7.4 cm x10.5 cm-es, csíkos jegyzetpapír
-2 db 10x15cm-es könyvkötő karton
-1 db mini szilikon pecsét (kerékpár - "kirándulás" felirattal)
-1 db stancolt Coolvetica betűkészlet kis- és nagybetűk, magyar ékezetes betűk (grafitszürke színben)
-1 db 6 féle színű pöttyöt tartalmazó matrica lap (96db-os)
-2 db albumkarika (átmérő 3.18cm)
-3 db "fül"/tab
-4 db 10 cm-es szalag 
-1 db 20cm aranysárga farkasfog
-több különböző kartonból kivágott forma: 3db levél, 8db kör, 6db bélyeg, 5 db szalmavirág forma.
- 5 db saját készítésű díszítő - ajándékba

Szép napot!

6 megjegyzés:

Oribori írta...

Szia Izzie!
Gratulálok a munkáidhoz! Örülök, hogy rádtaláltam!

Lenne is egy kérdésem, ha nem baj?! Honnan szerzed be a magyar feliratos nyomdát? Nagyon szeretem a nyomdákat, csak nem igazán találok magyar felirattal! Tudsz tanácsot adni, hogy hol nézzek utána?
Előre is köszönöm!
Orsi

Izzie írta...

Orsi, köszönöm kedves soraidat.Írtam neked egy rövid e-mailt a pecsétekkel kapcsolatban.
Szép napot!

Szilvi írta...

Szuper kis készleteket raksz össze, igazán ízlésesek!
(A pocakos albumomban felhasználtam egy sárga gyurmagombot, amit te készítettél. Elfelejtettem megemlíteni, de már pótoltam. Kérdezték a lányok, a klubban, hogy én csináltam és akkor ugrott be, hogy ez lemaradt a felsorolásból a hozzávalóknál. Nagyon jók azok a gombok tényleg!)

Tipitá írta...

Csak pecsétet lehet rendelni?

Izzie írta...

Köszi Szilvi,kedves vagy.

Tipitá, nem értem a kérdésedet.Pecsétet nem lehet rendelni az a készlet része.

Tipitá írta...

Köszi! Azért kérdeztem, mert igazából csak a pecsétre lenne szükségem! De, ha nem, nem baj.