2011. szeptember 20., kedd

Birthday

Ma volt egy kis időm és gondoltam készítek egy újabb oldalt nővérem albumába.Igen elhanyagoltam ezt is...
Tegnap este Dido galériáját nézegettem és nagyon megtetszett a Levegő c. oldala.Este meg is kerestem a hozzávalókat ma pedig délelőtt összeraktam az oldalt.Hamar ment, hisz az elrendezés adott volt, így  könnyebb dolgozni. :)
A fotó augusztus 8-án készült Lali (nővérem kisfia) születésnapi "buliján". :)





A  fotózást kicsit elkapkodtam, bár a fényviszonyok sem voltak  megfelelők ebben a borongós időben.Ha lesz időm holnap újrafotózóm.

Szép álmokat!

5 megjegyzés:

Nóri írta...

Még sok-sok szabadidőd legyen, mert ez megint gyönyörű!!! A virágok nagy kedvenceim, meg a zászlócskák, na és a pöttyök. Meg ez a monokróm színvilág, amit csodálok az oldalaidon.

Réka írta...

Gyönyörű!!!

todido írta...

el sem hiszed, mekkora örömöt okoztál ezzel!! nagyon megtisztelő, hogy az én galeszomat nézegeted :) és ilyen fantasztikus oldal született belőle!! IMÁDOM!! minden porcikája csúcs!! szép estét!! ;)

DAnett írta...

Húúú és ahhh, gyönyörű lett! Imádom a virágaidat, jól láttam, hogy textilből készítetted őket?

altalena írta...

Ááááá én csak most látom ezt az oldalt, le vagyok nyűgözve!!! Én is a virágokat sasoltam... hmm ez fantasztikus!!!