2011. április 4., hétfő

Áprilisi vázlat

Ebben a hónapban Nóri és Mónika jóvoltából én készíthettem a scrap.hu-n az áprilisi vázlaltot.A játékról bővebben itt olvashatsz.
Mivel nekem nincs állandó kedvencem, (ugyanis folyton új után kutatok) így most épp aktuális kedvencemtől, Zyan-től választottam egy oldalt a vázlathoz.

Zyan oldala



Mónika vázlata




az én oldalam


Háttérnek hasonló papírt választottam csak fiús kivitelben.Fehér akrilfestéket egy plasztikkártyával kentem szét, ezt követően pedig díszítettem.Elégedett vagyok az eredménnyel, annak ellenére, hogy szinte az utolsó pillanatban készítettem el néhány óra alatt.
Mónikával várjuk az alkotásokat!

Jó szkreppelést!





5 megjegyzés:

Mesi írta...

Izzie, ez valami frenetikus! Köszi a linket Zyan-hoz, úgy megihlettetek, hogy már kész is van az oldalam, ma délután nevezek is vele! Kösziiiii!

Toni írta...

Behalás! Tökéletesen professzionálisan szuperséges!

Micimackó írta...

nagyon tetszik az oldalad Izzie! ha nem bánod, én is liftelem. köszi az inspirációt!

Betsie írta...

bocs, Betsie voltam, csak Eper ovis csoportja nevével voltam bejelentkezve! :DDD

Tittina írta...

Fantasztikus oldal! Tenyleg. Csodaszep...
Szeretnek adni Neked valamit:
http://tittinapocska.blogspot.com/2011/05/jatek.html