2011. február 15., kedd

I love love

Eredetileg tegnap akartam ezt a bejegyzést közzétenni, de hamar kidőltem este és így most pótolom.
Tegnap fejeztem be az utolsó (apróbb)simitásokat az oldalon.Ezt a fotót már nagyon-nagyon rég oldalba akartam foglalni.Olyan sok példányban előhívattam már, különböző színekkel, action-el végül maradt ez a fekete-fehér (splendor action változat).



Technika:hagyományos scrapbook
Felhasznált anyagok: fehér karton,kék és fekete mist,pecsét Artemio és G studio, virág Prima,négyzetek és filmszalag Tim Holtz,betű Heidi Swapp,miltonkapocs Kaiser Kraft,egyéb piros akrilfesték,Ranger Rock Candy,madártoll,lyukasztó,piros szív alakú flitter,dátumbélyegző

10 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Ez nagyon szuper!Az elrendezése a hangulata ahogy a színekkel variáltál.

Eszter(beszteri) írta...

fantasztikus oldal lett! Imádom a fotót, és amit köré raktál!

Tímea(Titty) írta...

Nagyon-nagyon szép!Imádom minden apró részletét!

Merika írta...

Megint egy szuper oldalad,( már külön mappám van hogy inspirálódjak)Nagyon tetszik, és eszembe juttattad a Tim Holtz fragments-t!Köszi!

Toni írta...

Gyönyörű fotó, gyönyörű körbepakolással! Fantasztaszuper!

Réka írta...

Kedves IZZIE!!! Imádom ezt a laza stílust, amit képviselsz. Olyan jó lenne ha egy oldaladról bemutatnád, hogy hogyan készül. :) Mert így viszonylag könnyűnek, egyszerűen csak "egymásra pakolgatósnak" tűnik, de amikor én csinálom, amikor én pakolgatom egymásra az elemeket SOHA nem sikerül ilyenre és még csak hasonlóra sem!!! :)

Sabee írta...

Imádom az oldalaidat, ez is csodaszép lett! ha van időd/kedved nézz be a blogomra, vár egy kis "meglepi" ;)

mronika írta...

Hát nem tudom, hogy laza e ez a stílus, de mindenképp nagyon finom, átgondolt és művészi. Mostanában gyakran járok az oldaladon, hogy ellessek egy két technikát. Nagyon szeretem, hogy egy csoportba van rendezve az oldal, ott hangsúlyt kap a kép és a kiegészítők olyan művészien vannak mellé rendezve, hogy általában eláll a lélegzetem. Én is szívesen nézném, hogyan alkotsz, hogyan kezdesz hozzá egy ilyen munkához!!! Minden csodálatom a tiéd!

Réka írta...

A "laza" stílust olyan értelemben értettem, hogy amikor az Izzie oldalaiban gyönyörködöm, mindig az jut eszembe, hogy: végy egy képet és szórd/hintsd meg scrapbookinggal, könnyedséggel, ízléssel. ;) Sajnálom, ha félreérthetően fogalmaztam.

DAnett írta...

Köszönöm, hogy jelentkezél a PIF-re, nagyon örültem neki :)