2011. február 28., hétfő

P.I.F. ajándékok

Anettnál láttam meg és jelentkeztem a játékra.
Utoljára tavaly előtt készítettem P.I.F. ajándékokat, az előző évben kimaradt.Most viszont szeretnék három embert megajándékozni.Várom a kedves jelentkezőket :)





A játékszabályok a következők:


1. Bárki játszhat, akinek blogja van.

2. Az első 3 ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, melyben jelentkezik, ajándékot kap tőlem, amit én készítek. Az ajándékot az elkövetkezendő 365 napon belül juttatom el az első 3 jelentkezőnek.

3. A "nyertesek" kötelezően vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukban és a fent írtak szerint ők is továbbviszik. (Csak ebben az esetben jár az ajándék tőlem!)


Szép napot!

4 megjegyzés:

Szilvi írta...

Én szeretnék részt venni. Még sosem játszottam PIF-ben, mindig csak másoknál láttam. Remélem, majd most! :)

Nóri írta...

Én jövök a PIF.edre, remélem még időben jövök. Én sem játszottam még sosem.

Tímea(Titty) írta...

Ha lehet 2 helyre jelentkezni, akkor szívesen jönnék! (Nieblánál jelentkeztem)

Izzie írta...

Nagyon örülök nektek!Köszönöm a jelentkezést.
Titty,szerintem lehet két helyre jelentkezni.