2011. január 15., szombat

2011-ben

Ebben az évben elhatároztam, hogy igyekszem mindet megcsinálni, ami a tavalyi évben elmaradt.Így az idei fogadalmakat kihagyhatom :D Ezek a teendők közzé tartozik egy album Marciról, ami az első 12 hónapjáról szól.Olyan sokat gondolkoztam, hogy milyen méretben csináljam...aztán belevágtam :)) Szeretek új dolgokat kipróbálni így 8,5x11 inch méretet választottam.Nem egy adott papír kollekcióban gondolkodtam inkább egy készletben.Mivel közeleg a szülinapom gondoltam meglepem magam he-he...Megrendeltem  a StudioCalico januári készletét és egy add-on papír készletet.Szerdán meg is érkezett.Csodaszééééép!Az oldalakat főként ebből a készletből fogom elkészíteni.




Lesznek kiegészítő oldalak is,egyet már el is készítettem.
Egyik ultrahang képét foglaltam oldalba.A várandóságom alatt összesen kettő ilyen kép készült.Ez az első.Épp akkor fogyott ki a papír a gépből ez látszik is a felvételen, mert a ragasztó nyomott hagyott a képen.


Hétfőn nem maradt el a lábak fotózása.Hazafelé az óvodából a játszótérre mentünk.Marcinak nem volt kedve velem együttműködni.Később derült ki azért, mert nem tud nyelni.Azóta már voltunk doktornál és javul :)


Kellemes hétvégét!

1 megjegyzés:

Titty írta...

Nagyon-nagyon jó lett Izzie! Olyan klassz lesz ez az album!