2011. január 4., kedd

Az én kedvenceim 2010

Ezek az oldalak voltak számomra a nagy kedvencek.Az új évben szeretnék még több oldalt készíteni és sokat fejlődni a továbbiakban.


Ebben az évben elkezdtem a Bench Monday projectet.Ez az én első fotóm.Ehhez meg kitartást kívánok magamnak.
A Bench Monday egy igen népszerű és szorakoztató csoport a flickr galériában.Lényege vagy ötlete a dolognak, hogy minden hétfőn és csak hétfőn rátalálunk egy padra (vagy improvizálunk).A szorakoztató része, hogy különböző kellékeket is használhatunk és mindehhez szépen felöltözünk.Ha nézelődtök a galériában láthatjátok milyen kreatív fotók készültek/készülnek.Tehát fel a lábakat és elő a gépeket :D És töltsétek fel a galériába!Jó szórakozást!
A fotóhoz a texturát itt találtam.


Szép napot!

5 megjegyzés:

Nóri írta...

Én is szeretnék több ilyen oldalt készíteni. Van mit tanulnom tőled! Mi ez a project? Klassz a fotó.

Rika írta...

És mindig lábról kell fotót készíteni, vagy miből áll a dolog? Avass be minket is, légyszi!

Izzie írta...

Köszi az érdeklődést.
Kiegészítettem a bejegyzést.

Toni írta...

Már tudom hol fogok csavarogni este. Lábakat fogok nézegetni. (ez nem kicsit perverzül hangzott :)
szuper az összefoglaló-oldal komplé!

Rika írta...

Ez vicces projekt! Köszi a leírást.