2010. szeptember 27., hétfő

Scrap Art Zine magazin

Szeptember közepén megjelent a Scrap Art Zine német scrapbook magazin.Az a megtisztelés ért, hogy belekerülhettem én is.
Június végén keresett meg Jana Köhler (aki társszerkesztője ennek a magazinnak) azzal, hogy tetszik neki a stílusom és szeretné,ha szerepelnék az újságban.
A magazinban van egy állandó rovat, ahol nemzetközi screppereket mutatnak be.Hát persze, hogy igent mondtam :))))
Készült velem egy interjú és természetesen scrapbook oldalak kellettek. Olyanok, amit eddig még sehol sem publikáltam.Amit most meg is mutathatok :)


a magazin



a scrapbook oldalak





és egy "home decor"



Szeretnék köszönetet mondani páromnak és nővéremnek a sok segítségért és türelemért.Köszönöm.

6 megjegyzés:

Sabee írta...

hűű ez fantasztikus!!! szívből gratulálok, igazán megérdemelted :) az oldalaid pedig egytől egyig csodásak, Izzie-sek :)

Nóri írta...

Még egyszer gratulálok, Izzie! Nekem a Travel a kedvencem a mostaniak közül, és hatalmas elismerés a dróthajlításért!

Mónika írta...

Gratulálok, nagyon klasszak az oldalak.
Én nagyon büszke vagyok ám Rád :))))

Budaházi Brigitta írta...

Gratulálok, Izzie! <3

Eszter(beszteri) írta...

Gratulálok, Iza, nagyon megérdemelted!!!!! :)

Franci írta...

Ez fantasztikus dolog. Gratulálok!!!