2010. augusztus 16., hétfő

Glue Dots - ragadós kihívás

Mostanában kicsit lustább voltam a kelleténél és nem csináltam scrapbook oldalt, ráadásul még a blogomat is nagy ívben kerültem.Remek alkalomnak tartottam a scrapbook.hu ragadós kihívását,így még utazás előtt sikerült készítenem egy oldalt.Adott vázlat szerint kellett dolgozni és az ingyenes freebie-k valamelyikét kellett felhasználni.Többet itt olvashatsz.
Az oldal most is kisfiamról készült.Márciusban kapott egy adag ujjfestéket (időközben a sárga festék a szőnyegen landolt :D nem perzsaszőnyeg így a kár nem olyan nagy,persze akkor nem nevettem... ),először nem merte a kis ujjait belemártani a festékbe, ecsettel próbálkozott, később viszont ez már nem okozott gondot :))
Az oldal elkészítéséhez BG Oliver kollekcióját használtam és még pár apró kiegészítőt.Szeretném megemlíteni Franci által készített címkét,amit nagyon szeretek és köszönet neki,hogy elkészítette és megosztotta mindenkivel.(Aki esetleg nem tudná a fekete keretes címke az,ami tűzőkapocsal van rögzítve és várja,hogy kommentet írjak rá).







Köszönet a remek kihívásért.

És,hogy ne lustálkodjak a jövőben részt veszek a scrap.hu fényképcserés játékában.Tegnap megtörtént a sorsolás Adrienn jóvoltából.Négy hét múlva kiderül kinek készítek oldalt és persze nekem ki készít...

Nincsenek megjegyzések: