2010. június 18., péntek

Ha május akkor búcsú

Minden évben megrendezik Gyulafirátóton a búcsút, a templom védőszentjének ünnepén.Ilyenkor a falu végén kisebb vidámparkot állítanak fel.A hangszórókból üvölt a zene ennek ellenére a gyerekek önfeledt élvezik a már kissé megviselt körhintákat és egyéb őrületeket.Nem volt ez másképp idén sem.Igaz az adott napot elmosta a viharos eső és rá egy hétre került újbóli megrendezésre.
Egy itt készült fotót foglaltam most oldalba.Elrendezéstervet TEMPOR'ELLES oldalon találtam.
A fotó kicsit pixelesnek tűnhet ez azért van,mert egy új technikát próbáltam ki.Köszönhetően annak,hogy megelégeltem a fotóelőhívás során vívott küzdelmeket.Ezen a blogon láttam meg,hogy a fotókat kartonra is lehet nyomtatni.Szerintem így is nagyon szép és különleges lehet.








Technika:hagyományos scrapbook
Felhasznltam:strukturált karton Rayher,Sassafrass Lass Anthem,pecsét Studio G,Rouge de garance,tape Heidi Swapp,lyukasztó és zsineg Martha Stewart,miltonkapcsok Rayher,betűk Making Memories,címkék October Afternoon,kréta Rayher,festék Ranger Adirondack ,varrás

2 megjegyzés:

Judit írta...

Gyönyörű tiszta oldal!!!! De amit írtál... Én 18 évesen voltam utoljára Gyulafirátóton a búcsúban. Akkor nagyon jó volt.

(Voltunk hétvégén Csopakon a strandon, kerestelek.)

DAnett írta...

Tényleg gyönyörű és telis-tele van ötletekkel! Nagyon ispiráló! A kartonra való nyomtatást még nem hallottam, de tényleg nagyon különleges lesz a fotó! tetszik :)