2010. április 14., szerda

Blog díj

Már talán két hete is van,hogy kaptam ezt a díjat.Köszönöm Honey,Merika,Nóri és Tittina.
Az elmúlt időben elég elfoglalt voltam.A szabadidőmet pedig pihenésre vagyis inkább lustálkodásra fordítottam.

Szabályok:

1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (belinkelve a blogjukat)!
2. Tedd ki a logót a blogodra!
3. Írj magadról 7 dolgot!
4. Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!
5. Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!

-Imádom a csokoládét.Kevés az a nap egy évben amikor egyáltalán nem eszem.

-12 évig kisebb-nagyobb megszakításokkal dohányoztam.Már több mint öt éve egyáltalán nem cigizem.Mindig azt gondoltam,hogy cigi nélkül nem lehet élni,aztán rájöttem,hogy nagyon is lehet,sőt...jobb nélküle.

-Az elmúlt időben nagyon antiszociális lettem,ezen próbálok változtatni.

-Szeretem a kávét,naponta kétszer iszom.Ébredés után és koradélután.

-Anyai ágról nemesi családból származom.

-Mindent az utolsó pillanatra szoktam hagyni...

-Az utóbbi időben futni járok (főleg,ha az időjárás is engedi) és rájöttem,hogy nekem ez mennyire jól esik.

Mégegyszer köszönöm a díjat és igaz,hogy a szabályokban az szerepel,hogy hét embernek tovább kell adni mégsem teszem.Hisz már régen más díjakat osztogatnak...

Jó éjt mindenkinek!

4 megjegyzés:

Honey írta...

Pár dologban megegyezünk. :o) Csoki, antiszoc, kávé, utolsó pillanatok.. :o) És igen, már más díjak is megjelentek, amiből jut neked is bőven! :o) Nézz be hozzám: http://www.honeymano.blogspot.com/

Tittina írta...

Nálam is vár egy díj a háromból :)
http://tittinapocska.blogspot.com/2010/04/kreativ-kezek.html

És én is csatlakozom: csoki, kávé (bár én sok tejjel iszom), volt dohányos, és egy kicsit antiszoc...

Zs'Art írta...

Kedves Izzie,
Szeretnék én is mindjárt 3 meglepit átadni. Benézel hozzám?

Tittina írta...

Izzie Draga, nezz be hozzam kerlek! Tudom, hogy elfoglalt vagy, de nagy szeretettel adom:
http://tittinapocska.blogspot.com/2010/04/es-meg-egy.html