2010. március 20., szombat

Festival kit

Felkerült a legújabb kit az SBK oldalára.Itt megtekinthetitek a készlet tartalmát és a DT tagok munkáit.Nekem itt le is zárul a tagságom.Ezúton szeretnék köszönetet mondani Erikának és Szilvinek a lehetőségért és a közös munkáért.



Az oldalhoz a készleten kívül még felhasználtam fehér mistet és annak a műanyag csomagolópapírját.(Ebből vágtam ki a kapcsos zárójelt és krétáztam körbe a széleit.)Továbbá varrógépet,fekete tintát és buborékos fóliát is használtam.

2 megjegyzés:

Tittina írta...

Nem akarom ismetelni onmagam, de akkor is imadom az oldalaidat es a stilusodat! Kicsit irigy is vagyok :)
Kukkants be hozzam lecci, van ott Neked valami...

Merika írta...

Nagyon szeretem a stílusodat, bár más mint az enyém! Sokszor járok erre inspirálódni, nézz be hozzám én is meghívlak egy játékra!