2010. február 26., péntek

Az én körtém

Marcival tavaly augusztusában körtét szüreteltünk.Ezt több fotón is sikerült megörökítenem,ebből most egyet oldalba foglaltam.
Alapnak egy halvány krémszínű kartont használtam és erre spricceltem barna színű festéket úgy,hogy egy számos chipboard sablont használtam maszknak.Papírból öt félét használtam, azokból köröket valamint félköröket vágtam ki és egy kapcsos zárójelet.A lyukas köröket pedig maradék Kraft kartonból készítettem.Díszítésnek használtam kaparós matricát.A pear feliratot pedig tintasugaras nyomtatóhoz való fóliára nyomtattam és szépen lehetett rögzíteni vellum ragasztóval.




Technika:Hagyományos scrapbook
Felhasználtam:Bazzill karton,Basic Grey Origins paper,Basic Grey rub-on,virágok Hero Arts,Martha S. pillangós lyukasztó,Adirondack Color Wash (Ranger),írásvetítő fólia

2 megjegyzés:

Ányi írta...

Hú, ez iszonyatosan jól néz ki! A színek, elemek, elrendezés, minden!!! És a fotó is szuper lett! Kedvem támadt liftelni! :-)

altalena írta...

Imádom, ahogy a betűket vagy számokat maszkolod! Szeretem a stílusod:) Szuper a fotó, mekkora körtét szedett a kisfiad?:)