2010. január 14., csütörtök

Journey

Ezt a címet adtam a legutóbb készült oldalamhoz.Nagy kedvencem ez a fotó több szempontból is.Gyulán készült a Kisvasút utcában ami régen Vasút utca volt.Nagyon régen kis vonat közlekedett ebben az utcában innen kapta a nevét.Szüleim még utaztak rajta és emlékszem,hogy gyermekkoromban még egy-két helyen látszottak a fel nem szedett sín darabok egy része.Ebben az utcában éltem, laktam hosszú ideig.Mennyi emlék köt ide..., nem gondoltam volna,hogy egyszer a kisfiam is ebben az utcában fog motorozni...


Stílusban szerintem eltér az eddigiektől.Próbálok kicsit mást is csinálni...


Rátaláltam erre a blogra és nagyon megtetszett,innen merítettem egy kis inspirációt.





Technika:Hagyományos scrapbook
Felhasználtam:papír Collage Press,Kraft karton,régi újságpapír,overlay Hambly Studio,chipboard Tim Holtz grungeboard,nyomtatható ticket,miltonkapocs Rayher,alpha stikers Jenni Bowlin + csomagoló címkéje,sk. díszítők,bélyeg,akril festék,varrás

2 megjegyzés:

Ágika írta...

Nagyon-nagyon tetszik!!! Hihetetlen!

Jovi írta...

Ez a stílus is nagyon jól áll Neked! Szuper lett! :)