2009. november 12., csütörtök

Váratlan utazás

A SBK legújabb készletének témája az utazás.Csodás papírok és szuper kiegészítőket tartalmaz a kit.
Én két oldalt készítettem.Az első oldalnak a Road címet adtam.Barátnőmnek köszönhetem ezt a remek fotót,amit egy horvátországi kiruccanása alkalmával készített.




Technika:Hagyományos scrapbooking
Felhasználtam:
SBK Váratlan utazás készlet,pecsét Scrapbazár,Studio G,bélyeg mintályú lyukasztó,nyomtatható digitális címke,fém díszítő

A második oldalamnak pedig a Travel címet adtam.A fotót autóban készítettem kisfiamról egy állatkerti kirándulás alkalmával. Itt még picike volt :))


Technika:Hagyományos scrapbooking
Felhasználtam:SBK Váratlan utazás készlet,fém díszítő

4 megjegyzés:

Janka írta...

Már néztem ezt a készletet, és te nagyon klassz oldalakat csináltál vele. Gyere be hozzám, van ott egy kis meglepi :P
(http://jankaland.blogspot.com)

Atyus írta...

Nálam is vár egy kis meglepi!

Mónika írta...

Izzie! Nálam is ugyanaz vár Rád, mint a többieknél :)

Rika írta...

Attól tartok, nálam is ugyanaz vár...