2009. október 24., szombat

Timcsoca kihívás 5. - Szüret

Már a cím is utal rá,hogy Timcsoca következő kihívásának témája Szüret .
Inspirációnak én készítettem az oldalt.A kihívás lényege,hogy olyan képet kell feldolgozni,aminek témája a szüret.Akinek nincs ilyen fotója,annak nem kell mást tenni csak az elrendezés szerint készíteni egy oldalt.

Én egy tavaly októberben készült fotót foglaltam oldalba.Kisfiam látható rajta,amint szedi az almát.Nagyon lelkes volt :)) Idén nem kellett szüretelni ,ugyanis olyan jól sikerült a metszés,hogy kb. 4 darab alma termett rajta és az is leesett mielőtt leszedhettük volna :D





Technika:Hagyományos scrapbooking
Felhasználtam:papír Kraft karton,October Afternoon Cherry Hill,Cosmo cricket Earth Love,Alpha Stickers & Cardstock Stickers October Afternoon Cherry Hill,Chipboard Stickers BasicGray,bordűr lyukasztó Fiskars,varrógép

Ez pedig a nyeremény.



2 db Bazzill karton
3 db Sassafrass Lass kétoldalas papír(Woodland Whimsy)
fél ív (10 db) Sassafrass Lass (Woodland Whimsy)stickers
American Crafts Daiquiri betűmatrica
filc pillangók (Scrapbazár)
Primavirágok
Gombok Autumn Leaves

A jövőben pedig Timcsocával közösen készítjük a kihívásokat és egy külön blogot indítunk ebben a témában.

Jó alkotást!

6 megjegyzés:

Merika írta...

Nagyon vonzó az ajándék, és van régi(!) szüreti képem.Csak elég időm legyen!!!!!

Klári írta...

Szia Izzie!
Nem tudom, jól értettem-e a kihívást, a Te képedet, mint vázlatot kell kezelni? vagy ha van saját szüreti kép akkor szabadon választott ?

Izzie írta...

Szia Klári!
Igen,jól értetted.

ilgya írta...

Köszi Izzie a játékot!
NAgyon tetszik ez is.
http://ilgya.blogspot.com/2009/10/timcsoca-es-izzie-5-kihivas.html

andi írta...

Szia Izzie!
Én szüret-témában készitettem egy oldalt... Igaz, pavelancsika egyik vázlata alapján... nem egészen értettem, hogy követni kellett-e a megadott vázlatot, vagy csak akkor ha nincs szüreti kép...

itt az oldalam:
http://www.scrap.hu/galleryposts.php?imageid=11459

Nóri írta...

Szia Izzie!
Timcsoca blogját mostanában nem tudom nézni, mert lefagy a rendszerem, nálad hagyok üzenetet. A kihívásra itt az oldalam:
http://www.scrap.hu/galleryposts.php?imageid=11625