2009. október 16., péntek

Sbkitclub.com

Szeretnék megosztani veletek egy izgalmas hírt!Hivatalosan ma nyitotta meg kapuit a Sbkitclub!




Az új weboldal megjelenésében, felépítésében, működésében nagyon hasonló a scrap.hu-hoz, ugyanolyan közösségi oldal, csak épp európai szinten.
A kit-club létrehozása során az alapítók koncepciója az első perctől az volt, hogy csak egy-két oldalra való készletet állítsanak össze, elérhető áron, hogy az előfizetők ne érezzék úgy, csak gyűlik, gyűlik a sok cucc és nincs idejük eleget alkotni belőle.

Látogassatok el az új oldalra és nézzétek meg a csodás októberi kitet!


A másik izgalmas dolog pedig az alapítók Erika és Szilvi felkértek DT tagnak.Amit óriási örömmel elfogadtam :)) Ez az első munkám.






Az oldalon párom és kisfiam látható.A fotó tavaly ősszel készült egy séta alkalmával a Bakonyban.

Felhasználtam: sbkitclub - A Walk in the Forest októberi kit,pecsét Autumn Leaves,Hampton Art,Tim Holtz Rangerd Distress crackle paint Broken China,tinta Color Box,Crafters

7 megjegyzés:

Linsey írta...

Szívből gratulálok! Gyönyörűeket alkottál! Mondtam már, hogy imádom a munkáidat?:)

BoBo írta...

Én is gratulálok Izzie! Szépek, egyediek a munkáid, nagyon jól választottak Erikáék! Érezd jól magad nagyon az SBK DT tagjaként!

Timcsoca írta...

GRATULÁLOK Iza! Nagyon sok sikert és sok szép oldalt kívánok!!:)

Rika írta...

Gratulálok én is, Izzie! Nagyon szeretem az oldalaidat, biztosan sikeres leszel DT tagként is.

Vera írta...

Hatalmas gratula! :D Nem titok, hogy az egyik kedvenc alkotóm vagy, gondolom az inspiring díjat már sokan átadták Neked, de azért ha már írok megemlítem, hogy nálam is vár Rád... :D

Mónika írta...

Gratulálok én is, megérdemelted ezt a felkérést :)

ilgya írta...

Szívből gratulálok én is ! A munkáidba egyre szerelmesebb vagyok!!!!!