2009. szeptember 19., szombat

Timcsoca kihívás 3.

Timcsoca harmadik kihívására én készítettem a vázlatot, és hozzá egy oldalt inspirációnak.A kihívás szeptember 19.- október 2.-ig tart.A nyereményt Timcsoca oldalán megnézhetitek.A vázlat csak irányadó,nincsenek szigorú megkötések.Jó scrappelést!

vázlat




Az oldalt pedig kisfiamról készítettem,amint élete első borsópaprikását eszi galuskával(nokedlival).Lehet,hogy nem mindenki ismeri ezt az ételt.Készítése nagyon egyszerű,hagymás,pirospaprikás alapon megdíszetljük a borsót, és nokedlit készítünk hozzá.Ennyi az egész :))) FINOM





Technika:Hagyományos scrapbooking
Felhasználtam:papírok Bazzill karton,Collagepress,Love Elsie,virágok Fancy Felt Hero Arts,miltonkapocs Basic Gray,betűk American Crafts Vinyl Stickers,gombok Autumn Leaves,egyéb varrás

3 megjegyzés:

Timcsoca írta...

Itt is szeretném megköszönni a vázlatot és az oldalt is!! Gyönyörű, mint mindig!!:)

Linsey írta...

Izzie, nézz be hozzám légyszi, van ott neked valami;)

altalena írta...

Én biztosan rész veszek a kihíváson! Mivel csak most kezdem a hagyományost, nekem ezek a kihívások jelentik a gyakorlást! Ez az elrendezés terv, egy kis támpont, hogy mit, hogyan csináljak... mert az ötletek még nem jönnek magától:D DE ez így szuper:)