2009. augusztus 19., szerda

Mit olvasok?

Pontosabban mit olvastam,ugyanis tegnap előtt fejeztem be a könyvet.Nagyon imádtam,nem tartott sokáig az olvasása.

A játék lényege, hogy a jelenleg olvasott könyved 161. oldaláról az 5. mondatot írd be és válassz ki további 5 blogolót, akitől szeretnéd megtudni mit is olvas most!A játékra Rika és Timcsoca hívott meg.Köszönöm.

161 oldal 5. mondat : "Pár sarokkal arrább Bill hirtelen bekanyarodott egy másik,szintén már elsötétült bevásárlóközpont parkolójába."

Ez bizony az Inni és élni hagyni.



Sajnos a sorozatot nem láttam,de a könyv nem okozott csalódást.

Nem akarok mentegetőzni,de nagyon lassú vagyok a blogos játékokba.Mire ezt a bejegyzést közzé tettem szerintem (ahogy végig néztem a blogokat),már tuti mindenkit elért.

1 megjegyzés:

Szilvi írta...

Húúú, pedig nagyon jó. Én egy hét alatt ledaráltam az összes eddigi epizódot (1,5 évad, az első két kötet). Azóta elvonási tüneteim vannak, így most olvasom a 3. kötetet. Ha gondolod, szívesen elküldöm neked DVD-n a filmet. ;)