2009. július 13., hétfő

Képeslapok - Szemem fénye alapítvány

Mónika kezdeményezéséhez csatlakozva én is készítettem képeslapokat a Szemem fénye alapítvány részére.Mivel nagyon az utolsó pillanatban jelentkeztem,így gyorsan szerettem volna valami egyszerű,de mégis szép lapokat készíteni.
Réka (hobbi boltos Veszprémben a Virág Benedek utcában) volt olyan kedves,hogy pecsételhettem a csodaszép bélyegzőivel.Ilyen kártyákra pecsételtem,majd Dual Tip Brush Markers filctolakkal festettem ki.Ennek a filcnek az a tulajdonsága,hogy ha vízzel érintkezik olyan lesz mintha aquarell ceruzával dolgoztunk volna.
A mai napon fel is adtam a lapokat,bízom benne időben odaérnek.






6 megjegyzés:

Timcsoca írta...

Wow Izzie, ezek fantasztikusan szépek!! Állati jól néznek ki!!Ügyi vagy!:)

Mónika írta...

Gyönyörűek a lapok Izzie. Nagyon szépen köszönöm a segítséget, hálás vagyok Neked :)
Puszi: Mónika

Kata írta...

Fantasztikusan szépek! Nagyon tetszik mindegyik!

ivi írta...

Hűű, tényleg nagyon szépek! És különlegesek! Bitosan nagy sikerük lesz!

csuti írta...

De szépek lettek a lapok!!!

Atyus írta...

Tényleg csodaszépek lettek! Gratu!
Nézz be a blogomba, van ott neked vmi! :)