2009. február 1., vasárnap

Születésnapi staféta

A scrap.hu születésnapi staféta keretében készítettem egy üdvözlőlapot Jucának.Inspirációt Jennifer McGuire oldaláról merítettem.
Az alapkarton fehér,erre került rá a három rózsaszín, illetve egy lilás karton.Nagyon ügyeltem rá,hogy mindegyik pontosan egyforma legyen, és a távolságok is egyenlőek legyenek.
A virágokat piros színű tintával pecsételtem, és közülük párat domborítottam.(Sajnos a fotón nem látszik eléggé.)A happy birthday felírat szintén pecsételve van.Ezután a kartonokat kézzel körülvarrtam és felragasztottam.Végül virágokkal és folyékonygyöngyel díszítettem.

Nagyon sok boldog születésnapot kívánok Juca!





Falhasznált anyagok:fehér textúrás karton,rózsaszín Bazzill karton,lilás színű karton Kit-club,Hampton Art pecsétek,színtelen domborító por,piros és fekete Color Box tinta,gyöngyházszínű folyékony gyöngy,virágok Hero Arts

4 megjegyzés:

Timcsoca írta...

Gyönyörű!!:)

kisvirág írta...

Nagyon tetszik. :)

Szunyo írta...

Nagyon szépen köszönöm, nagyon tetszik! :D

Budaházi Brigitta írta...

Gyönyörű képeslap, Izzie.... Az egész kivitelezés meseszép.

Isten éltessen Téged is! Boldog születésnapot!!!!