2009. január 8., csütörtök

Apple picking



Ez az oldal az őszt idézi,és nagyon kedves emlék a szívemnek.Kisfiam első almaszedése.Óriási örömmel és lelkesedéssel segített nekünk.Az oldal a Scrapbookozz velünk októberi kreatív próbatételére készült.Kicsit átalakítottam,pontosabban az idézetet cseréltem ki rajta,mert az előző formája és színe valahogy nem tetszett.



Technika:Hagyományos scrapbooking
Felhasznált anyagok:Bazzill karton,Rayher papír Classic Collection Garden ,pausz papír,chipboard betűk Tim Holtz,chipboard díszek Tim Holtz Rayher és saját készítésű,tinták Color Box,StazOn,pecsétek Maya Road,Rhonna Farrer,Hampton Art,akril festékek Amsterdam és Heidi Swapp,repesztő lakk, Dress It Up gombok,egyéb anyagok,kézi hímzéshez hímzőcérna és scrapbook kender zsineg,szegecs,miltonkapocs,szalag,virágmintályú lyukasztó és Budaházi Brigitta klasszikus idézetek

12 megjegyzés:

Mónika írta...

Nagyon szép ez a dupla oldal, annyi gyönyörűség van rajta és nagyon tecnikás is.

kisvirág írta...

Nekem is nagyon tetszik. SZuper az a sok kis apróság. Nézem egy ideje, de mindig találok valamit még...

Vera írta...

Fantasztikus itt is ez a dupla oldalad. Azt megszabad kérdezni az idézetet hogyan csináltad? Mégegyszer gratulálok!

Katica írta...

Olyan klassz ez az oldal.Végre feltetted...már úgy vártam :-)
Amúgy vár rád egy kérdés a blogomon
:-)

{Hana} írta...

Itt is lelkendezem, mert IMÁDOM!!! ;D
Annyira, de annyira jó! Én teljesen elájultam tőle amikor mutattad... :D

Izzie írta...

Vera!
Az idézetet Budaházi Brigitta készítette.Színét átalakítottam photoshopban, és egy merített papírra nyomtattam,ezért olyan textúrás.

Vera írta...

Köszi!

Szóval akkor nem barna papírra nyomtattál fehéret, hanem fordítva! Ugye? (mert olyat én patronom nem tud...)

Kata írta...

Nagyon hangulatos oldalpár sok sok ötletes részlettel, nagyon tetszik ahogy az idézetet átalakítottad! :-)

Rika írta...

Igencsak sikerült ez az oldalpár, gratulálok hozzá! Köszi a felhasznált anyagok listáját, a betűk érdekeltek leginkább.

kisvirág írta...

Kérlek látogass el a blogomra, vár rád egy oklevél-játék. Köszönöm!

Linsey írta...

Gyönyörű ez az oldalad is! :taps

Nézz be hozzám is kérlek, ha időd engedi!:)

Tina írta...

Fantasztikus, színvonalas, stílusos alkotás, gratulálok hozzá!! (taps!:-))