2008. december 13., szombat

Merry Christmas - Boldog Karácsonyt

Nem bírok leállni a karácsonyi üdvözlőlapok készítésével :)) Ismét készítettem kettőt.





Az első lapnál a pausz papírt hullámosan vágtam,majd fehér folyékony krétával bekentem.Arany színű cérnával körülvarrtam,így rögzült a pausz is.Felragasztottam a karácsonyfa matricákat és kontúrral hópelyheket pöttyöztem.A feliratot pedig arany színű tintával pecsételtem.




A második lap elkészítése kicsit egyszerűbb volt.Csillámos kartont választottam alapul ezt szintén körülvarrtam.Majd a kontúr matricát ráragasztottam egy zöld színű kartonra és kivágtam.Díszítésként folyékony gyöngyöt használtam.A feliratot szintén ragasztottam.




Felhasználtam:csillámos és textúrás karton,Starform Stikers kontúr matrica,pausz papír,Stampendous pecsét,Color Box folyékony kréta,Prettycolor arany színű tinta

1 megjegyzés:

Kata írta...

Gyönyörűek ezek is! (elmentettem a példa képeim - példaképeim :-) - közé)