2008. december 16., kedd

Kipécéztek

Engem is kipécéztek,Franci és Kolibri.

A játék egyszerű:

* Linkeld be a blogodba azt, aki kipécézett!

* Ossz meg magadról 7 dolgot, akár különleges, akár hétköznapi!

* Pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba!*

*Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve!

Bár sokan nem szeretik ezeket a blogos játékokat,véleményem szerint jó móka :))



Íme,Hét dolog rólam.

1.Nagyon szeretem a csokoládét.
2.Általános iskola második osztályában az egyik tanító Zizinek hívott.
3.Örök álmodozó vagyok...
4.Szeretek főzni,sütni.

5.Türelmetlen vagyok.
6.Szeretem nézni,kémlelni az égboltot.
7.Egyszer szeretnék síelni Aspen havas lejtőin.



Akiket én pézéztem ki: Beandy,Csuti,Ivi,Moncsi,Monicca,Rainbow,Rika
Tudomásom szerint mindegyikük részt vett már a játékban,így nem kérem fel őket mégegyszer.

2 megjegyzés:

Rika írta...

A lapjaid nem éppen türelmetlenségről árulkodnak :-))
Boldog új évet! És köszi a kipécézést, nem is láttam még.

Linsey írta...

Boldog Új Évet Kívánunk!:))