2008. november 20., csütörtök

Saját készítésű díszítő

Bemutatom,hogyan készítettem kiegészítőt egy készülőben lévő scrapbook oldalamhoz.
Amire szükség lesz:

  • chipboard
  • egy nagyobb méretű gemkapocs
  • tinták
  • pecsétek
  • színtelen domborító párna
  • színtelen domborító por (a képen a bébi ételes üvegben látható)
  • hőlégfúvó


Kiválasztottam egy kék színű tintát,ami majd passzolni fog a scrapbook oldal színéhez.Betintáztam.





Kiválasztottam hozzá a megfelelő pecsétet.



Miután megszáradt a tinta (gyorsítottam a folyamaton hőlégfúvóval),színtelen domborító tintával betintáztam,rászórtam a domborító port és hőlégfúvóval melegítettem.




Végül ragasztóval rögzítettem a gemkapocshoz.(Ragasztó pisztolyt használtam,így garantáltan rögzül.)
Íme a végeredmény.A fotón nem látszik ,de a domborítás hatására szép fényes felülete lett.


Bízok benne,hogy pár nap múlva elkészül az oldalam,amin látható lesz hogyan helyeztem el rajta a kiegészítőt.

Szép napot!

1 megjegyzés:

Hoffmann írta...

Nahát Izzie! Én is hasonlón gondolkodtam, csak még nem jutottam a kivitelezésig! Nagyon köszi a további ötleteket! Noé