2008. november 24., hétfő

Egy különleges technika

Ismét készítettem egy karácsonyi üdvözlőlapot.Egy különleges technikát alkalmaztam rajta,ami számomra teljesen új volt.Az alkotás menetéről nem készítettem fotókat,de akit érdekel mit lehet művelni még egy domborító sablonnal annak szívesen ajánlom.



Felhasználtam:textúrás karton,saját készítésű pecsét(fenyőfa),Hapton Art pecsét(felírat),Pébéo glitter touch Light Silver,Pretty Color pigment stamp pad Silver,Ancient Page inkpad,Paper Perfect "Folyékony papír"(ezzel készült a havas domb),csillámpor,hópelyhes domborító sablon

4 megjegyzés:

Franci írta...

Szia! Gondolom nem én vagyok az első, de Kipécéztelek!
Ha van kedved részt venni a játékban, akkor nézz be a blogomra.
Minden jót! :)

Hámos Beáta (betsie) írta...

Nagyon szuperek a képeslapjaid, Izzie! Nagyon tetszenek!!!

SimonSaysStamp.com írta...

I love all things snow and sparkly! Thanks for sharing!

Linsey írta...

Gyönyörű! Nagyon tetszik az összes képeslap amit készítettél!