2008. szeptember 12., péntek

Legújabb szerzemények


Megosztom veletek a legújabb szerzeményeimet.

A vágót pár napja vettem az Office Depóban az összes többi dolgot pedig ma hozta a postás.

Bélyegzők (Hampton Art válogatott ABC betűkészlet,Stampendous Retro Tree-o,Holiday Squares,Mini Christmas)StazOn tinta,Perfect Pearls Pigment Powder és Corner Rounder Punch vagyis egy sarok lyukasztó.

Egy tanulságot levontam az amerikai rendelésből,nem éri meg,mert megvámolják.Legközelebb,ha rendelek Németországból vagy Ausztriából fogok.Már találtam is néhány klassz oldalt.
Úgy néz ki most már kilábaltam a megfázásból,így már semmi akadálya az alkotásnak.
Köszönöm,hogy itt jártál.Szép napot!

6 megjegyzés:

Budaházi Brigitta írta...

Izzie, ezek csúcs jók!!! Veled örülök! :) Nekem is van ilyen betűnyomdám, és nagyon szeretem!!! Azt hiszem, ha jól látom, a harmadik sor elsője a közös. :) ;) Biztos vagyok benne, hogy inspirálsz majd eztán a használatára!! :) Örülök, hogy jobban vagy! G.

Hámos Beáta (betsie) írta...

Izzie, nagyon szépek, gratulálok! Alig várom, hogy lássam hogyan használod fel őket! :)

Linsey írta...

Nagyon klasszak! Meglepődve vettem észre, hogy több egyforma dolgot is vettünk:)Kíváncsian várom az alkotásokat. Az abc szett (is) nagyon tuti!

csuti írta...

Izzie, nagyon klasszak az új szerzeményeid, és örülök, hogy jobban vagy!

Névtelen írta...

Szia, csak nem a 2peas-ról rendeltél?? És mennyi vámot tettek rá? Megosztanád esetleg a német ill. osztrák oldalakat, amiket találtál? Nekem egyébként úgy tűnik, hogy az európai kínálat és ízlésvilég messze elmarad az USA-tól, már ami a scrapbookozást illeti... :(

Izzie írta...

Szia!Nem a Two Peas-től rendeltem,de ez is amerikai cég.Szívesen megosztom a címeket,kérlek írj az e-mail címemre.Valóban különbözik az ízlésvilág,nekem jobban tetszik az amerikai.