2008. augusztus 17., vasárnap

A nevem: Márton

Ez az oldal kisfiam születése után készült néhány percel.Nekem még varrták a hasamat,ugyanis Márton császármetszéssel jött a világra.Ha valaki felfedezi a hasónlóságot Jamie Waters oldalával az nem véletlen, mert az ő oldala inspirált.
Rabindranath Tagore Áldás című költeményét nagyon szeretem, és úgy gondoltam,hogy a kép témájához is megfelelő.

Áldd meg ezt a parányi szívet, hófehér lelket,
mely elnyerte az ég csókját a földi életre.
Szereti a nap tündöklő fényét és az anyja
boldog mosolyát.
Nem gondol megvetéssel a porra, és nem vágyik
csillogó aranyra.
Áldd meg őt, és öleld szorosan a szívedre.

Száz keresztúton át idetalált. Ő tudja a
titkát, hogy választott ki a tömegből téged,
ajtód elé lépett, és kezedbe fogózva kérdezte az
útját.
Híven követ, csacsog, és nevet, és a szíve nem
ismeri a kételyt. Õrizd hitét, vezesd biztos kézzel, és áldd meg őt.
Tedd a fejére a kezed, és kérd istenedet, hogy
ha parányi lába nyomában vészjósló hullámok
kelnek, fentről kapja a szelet, és kifeszített
vitorlákkal elérje a béke kikötőjét.
A nagy rohanásban ne felejtsd el őt, engedd,
hadd jöjjön közel szívedhez, s a kezed
pihentesd meg áldón a fején.



Technika:Hagyományos Scrapbooking
Felhasználtam:papírok:Bazzill ,Heidi Grace designs Baby Boy ,Rayher,chipboard Tim Holtz grungeboard ,Maya Road Clear Stamps Foundations Journaling,Technique Tuesday Damask Small,Maya Road Clear Stamps Name,Glue Pad Ryher,csillámpor,strassz,szalagok,pamut csipkék,Self Adhesive Fabric Tape,Versa Color pigment ink,csillámos szilárd kréta Rayher

6 megjegyzés:

BoBo írta...

Nagyon szép lett ez az oldal!
Egy másik Márton anyukája:-)))

szrjudit írta...

Gyönyörúű oldal lett, gratulálok!

Hámos Beáta (betsie) írta...

Egyszerűen fantasztikus! Elállt a szavam tőle! Minden apró részlete, a kivitelezés és az összes kiegészítő tetszik rajta, de legeslegjobban az Áldás! Könnyfakasztóan szép...
(Már szerettem volna kérdezni: hol szerzed be az alapanyagokat? A grungeboard-ot mivel festetted? Köszi előre is a válaszokat!)

Izzie írta...

Az alapanyagokat Amerikából rendeltem.(ha megtennéd ,hogy elküldöd nekem az e-mail címed,akkor bővebben írnék a rendelésről)
A grungeboard-ot fehér Versa Color tintával festettem be, és csillámos szilárd krétával átszíneztem.

Budaházi Brigitta írta...

Izzie, elszorult a torkom tőle, annyira szép. Egyrészt maga a téma, mert, igen... én sem felejtem el soha azt a pillanatot... , másrészt maga a kivitelezés: aprólékos, finom, ahogy megszokhattuk Tőled, és hihetetlenül profi, ízléses. Nagyon nagyon nagyon tetszik!
G.

Piroska Czakó-Radványi írta...

Gyönyörű ez az idézet.... :$