2008. augusztus 8., péntek

Alkotó Blogoló Vándordíj

Lassan két hete, hogy megkaptam Esztertől a Alkotó Blogoló Vándordíjat .Továbbadása azért késett egy kicsit,mert nagyon sok programom és tennivalóm volt az utóbbi időben.



Eszter a következőket írta:
az egyik díj Izzie-é, mert a legutóbbi csirkés oldaláért már megérdemelné, de egyébként is nagyon jó stílusa van, és igazán szép oldalai vannak. kifejezetten kedvencem néhány! :)

Eszter,köszönöm a díjat!

Az én választottaim:

Betsie aki nemcsak csodálatos scrapbook oldalakat készít,hanem dekupázs munkái is fantasztikusak.

Gigi aki először vezetett be a scrapbook világába a Különleges albumok című könyvével.Nagyon szeretem a munkáit,számomra inspirálók.

Mindkettőjüknek további jó munkát kívánok!

Megjegyzés: mivel mindketten megkapták már a díjat, ezért még egyszer nem kötelező továbbadniuk.

2 megjegyzés:

Hámos Beáta (betsie) írta...

Kedves Izzie!
Köszönöm szépen a díjat és a kedves szavakat, amiket írtál rólam! :)

Budaházi Brigitta írta...

:))))) Köszönöm a díjat, kedves Izzie. :))))

Nahát... ha nem írod, nem hittem volna, hogy a könyvem indított el. Köszönöm ezt a visszajelzést és amit írtál rólam. Boldog lettem tőle.
Szeretettel:
Gigi