2008. július 25., péntek

Kreatív próbatétel

Scrapbookooz velünk júniusi kíhívására küldtem be ezt az oldalt.Nagyon boldog voltam,hogy beválasztották a legjobb öt oldal közé.Igen nagy elismerés ez nekem,hisz nagyon sok remek alkotás született.Köszönöm mindazoknak,akik szavaztak az oldlalmra.




Technika:Hagyományos Scrapbooking
Felhasznált anyagok:papírok Heidi Grace Designs Floked Paper Baby Boy/Birds,piros színű alapkarton Rayher,Bazzill Basic Papers/Summer,számok Tim Holtz Grungeboard,Making Memories Textured tape,virágok Hero Arts Art Flowers/Spring,miltonkapocsok Rayher,szegecsek Rayher,fehér toll méteráru bolt,metálháló ,Color Box és Crafter’s Pigment Ink,Hampton Art pecsét

4 megjegyzés:

_eszter_ írta...

már a magazin honlapján is néztem, hogy milyen aranyos ez az oldal! tök jó az a csirkés háttér, de a lyukacsos dísz is hangulatba vágó. aranyos a téma, a komment, tök jó a nyíl, az írás, cím, számok...
ja és a piros háttér is!
szóval, nekem nagyon tetszik. és sok munkád is, pl a lila, a fürdési idős, a kiflis...
és hát mind ezért akkor van egy díjam számodra. részletek a blogomon, ha még nem hallottál volna róla.
szeretettel!
eszter

Hámos Beáta írta...

Kedves Izzie!
Talán mostmár elárulhatom, hogy nálam ez volt a befutó oldal! Fantasztikus a design, a sok apró részlet, a minőségi alapanyagaid! Imádtam, köszönjük a részvételed! :)
Izgatottan várom itt a blogodon és remélhetőleg a SV pályázatain a további oldalaidat!
betsie

jakey írta...

Gorgeous! Lovin the feather on the LO! :-)


jk x

Budaházi Brigitta írta...

Most látom, hogy én itt még nem is kommenteztem ezt az oldaladat, ami az egyik all-time KEDVENCEM tőled. :) Nekem is ez volt a befutó. hihetetlen érzék és nagyon finom ízlés, ötletesség és határozott stílus sugárzik róla. Imádom a hozzávalóidat, a kedvencem a (csirkeháló)fémrács jessz!, és a tollpihe. Jól látom, hogy a piros háttérre Te pecsételtél, ugye?
A képsorozat és ahogy körétetted a díszítést - ez mind együtt egy profi oldal. Mondom, a Creating Keepsakes-be való. Komolyan mondom.
Megtisztelő, hogy ez az oldal díszíti az SV galériáját. Köszönjük.